Bon turystyczny

Bon turystyczny

Wymarzony odpoczynek w górach z bonem turystycznym!

Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa, że HAJDUCZEK dołączył do ośrodków, w których można zrealizować Polski Bon Turystyczny. Na stronie https://bonturystyczny.polska.travel/lista-podmiotow mogą nas Państwo znaleźć pod nazwą FUNDACJA WYPOCZYNEK W WARSZAWIE – OSW HAJDUCZEK.

Bon turystyczny – niezbędne informacje:

  • bon turystyczny można wykorzystać do 31 marca 2022r.
  • bon jest formą rozliczenia bezgotówkowego – nie ma możliwości wymiany go na gotówkę lub inne środki płatnicze
  • warunkiem realizacji bonu jest pobyt z dzieckiem, na które zostało przyznane świadczenie (może to być również pobyt dziecka z opiekunami, np. z dziadkami)
  • w związku z tym, że z założenia jest to pobyt rodzinny to nie ma możliwości wystawienia za pobyt faktury na firmę
  • bon może być wykorzystywany do wyczerpania całej kwoty
  • aby skorzystać z bonu niezbędna jest jego aktywacja na indywidualnym koncie PUE ZUS

Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc na numer specjalnej całodobowej infolinii pod numerem telefonu 22 11 22 111 lub pod adresem https://bonturystyczny.gov.pl/

Jak aktywować Polski Bon Turystyczny?

  • po zalogowaniu się na indywidualne konto na stronie PUE ZUS https://www.zus.pl/portal/logowanie.npi  dla osoby, która jest uprawniona do pobierania świadczenia, powinna być widoczna zakładka Polski Bon Turystyczny
  • po zalogowaniu należy wybrać z górnego menu zakładkę „Ogólny” i przejść do zakładki „Polski Bon Turystyczny” > „Mój bon” > “Aktywuj bon” i uzupełnić swój aktualny e-mail oraz numer telefonu komórkowego
  • 16-cyfrowy kod obsługi płatności (bon turystyczny) zostanie wysłany na adres mailowy podany podczas aktywacji

Jak wykorzystać bon w  HAJDUCZKU ?

  • w celu zrealizowania bonu w  HAJDUCZEKU należy dokonać rezerwacji bezpośrednio w recepcji Ośrodka – drogą telefoniczną pod nr tel. 18 471 54 08, mailową: rezerwacje@hajduczek.com.pl lub na stronie http://www.hajduczek.com.pl/rezerwacja/
  • podczas zameldowania należy podać 16-cyfrowy kod obsługi płatności, który został wysłany na adres e-mailowy lub SMS-em podczas aktywacji bonu oraz kwotę, którą zamierzamy wykorzystać
  • niezbędny będzie również dostęp do telefonu ponieważ na numer telefonu, który podali Państwo podczas aktywacji bonu, zostanie wysłany kod PIN, który również należy podać recepcjoniście
  • w przypadku podania błędnego kodu obsługi płatności, osoba przyjmująca płatność może ponownie go wpisać. W przypadku podania błędnego kodu potwierdzającego płatność (przesyłanego SMS-em), płatność będzie anulowana. Należy wtedy ponownie podać kod obsługi płatności, a następnie nowy kod potwierdzający otrzymany SMS-em.
  • pozostała kwotę można opłacić za pomocą karty lub gotówki podczas zameldowania

Zapraszamy do dokonywania rezerwacji!

bon-turystyczny-krynica